Välkomna till vår blogg


hejhej nu ska vi berätta lite om oss. Vi är 2 tjejer som har tänkt skapa en blogg tillsammans , på bloggen kommer vi skriva allt möjligt. Våran namn är Teodora och Filiz vi går i samma skola även samma klass . Vi har lärt känna varandra genom skolan och i dagens läge är vi bästa vänner .Men vi bor långt från varandra fast vi brukar träffas ofta.

Nu ska jag berätta lite om mig själv : Jag heter Filz är 94a går i enskedeskolan och pluggar som frisör.
Jag kommer från turkiet. Varför jag och teo har gjort en blogg tillsammans är för att vi är exakt likadana och vi vill dela med oss de roliga vi gör.


Nu ska jag börja berätta lite om mig själv: Jag heter Teodora är 95a och går i enskedeskolan och pluggar som frisör som sagt går i samma klass med filiz. Jag kommer från grekland. Folk kommer säkert undra varför våran blogg heter patrioterna. Jo de är för jag är grek och filiz är turk o ist för att kalla varandra för granne eftersom vi är grannländer kallar vi varandra patrioter !

De va allt vi ville säga om ni har några frågor eller något är de ba att ställa dom vi svarar på allt.


Kommentarer
Postat av: lisa

jäättefin blogg

2012-01-09 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0